HARGA MINYAK SEPTEMBER WW 37 ~ 38

7:51 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Salam Jumaat, pagi yang penuh dengan barakah ~

Kat kawasan rumah MZ, hujan ni. Hampa ? Hati-hatilah memandu tu nanti...

Macam biasa, MZ nak update harga minyak yang turun untuk minggu ni, walaupun 2 sen, walaupun 4 sen. Alhamdulillah ! Ada jugaklah penurunan kan.

So, guys, yang isi minyak menggunakan liter, boleh tune ke harga minyak yang baru naaa...

harga minyak baru, harga minyak mingguan, kpdnkk, baik buruk, minyak turun, seliter berapa rm, mac, april,june, jun, july, 2017, harga pasaran minyak dunia, cerita viral, abang seksi, august, ogos, september



You Might Also Like

5 comments

  1. Alhamdulilah turun after a longggg week tak turun. huhu. moga next week turun lagi 2 sen. haha

    ReplyDelete
  2. lagi elok tiap bulan kan... kaalau hrga tiap minggu sebenarnya banyak kenaikan tu

    ReplyDelete
  3. Sabaq ja la.. Minyak ni asyik naik ja , turun nya sejemput je.. sobbsss

    ReplyDelete
  4. Minyak naik bererti semua naik.. taraf hidup makin tinggi.. rakyat makin menderita..pemimpin sibuk nak mantapkan ekonomi negara lain..oh! tidak negara aku kah ini?

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored