CHECKLIST 2018

10:57 AM

Assalamualaikum. Holla ~

Bersempena dengan hari Jumaat minggu kedua bulan Januari 2018, sempat lagi kita nak check checklist untuk sepanjng tahun 2018 ni. Hampa aware dak pasal ni, ke tak ? Tak palah.. meh la sesama antara kita saling ingat mengingati....

Semoga apa yang MZ kongsikan menjadi sesuatu yang berguna untuk kita... aaminnn...


checklist 2018, tambah, perbetulkan, buang, sifat manusia, hasad dengki, iri hati,


Tolonglah buang yang mana patut tu. Ishh ! Zaman dah moden, takkan nak berkelaku macam orang zaman batu. Idoklerrrr... ye dak !

Jangan lupa, tambah apa yang patut, tidak dilupakan perbaiki apa yang tak cukup. Semoga dengan kedatangan tahun baru, menjadikan kita insan yang lebih berakhlak didunia dan diakhiratNya.

You Might Also Like

5 comments

  1. kalau boleh tahun ni lebih baik dari tahun lepas..dulu bujang sekarang dah kahwin...hihih...tahniah Firah..semoga semua checklist ni terbuat tak semua sikit pun jadila janji buat kan

    ReplyDelete
  2. Semoga sama sama dapat menjadi yang lebih baik untuk tahun baru ni. Insya ALLAH!

    ReplyDelete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Be my friend

Sponsored