SEMBANG GEGURL .:. SERUM ANTIOKSIDA DARI SANNY & JOLEEN

10:49 AM


Assalamualaikum. Holla ~

Tadaaa… Cik Pirah muncul lagi.. ahaks ! Muncul bukan sebarang muncul, muncul berisi hokey.. ups… bukan nak cerita pasal isi nan satu tu.. belum bersedia lagi nak kongsikan pasal isi nan satu itu.. kali ni nak kongsikan pasal satu Antioxidant Serum yang telah di edarkan oleh Sanny  & Joleen.





Banyak kelebihan Antioxidant Serum ni, antaranya ialah ianya
  •          mempunyai Vitamin B3, B5 & E
  •       mempunyai Calendula Oil, Olive Oil, Tangerine Fruit Peel ekstrak
  •       sesuai untuk digunakan pada muka dan badan
  •       tidak melekat, menyerap dengan sekata
  •      sesuai untuk semua jenis kulit serta kulit sensitive
  •      telah diuji oleh dermatologi

Selain itu, Antioxidant Serum ini jugak
  1.             tidak mempunyai Sodium Lauryl Sulfate
  2.             tidak mempunyai Laureth Sulfate
  3.        tiada derivatif haiwan
  4.         tiada minyak mineral
  5.        tiada alcohol
  6.        tiada detergent yang keras
  7.            tiada pewarna tambahan
  8.         tiada EDTA
  9.        tiada Propylene Glycol
  10.        tiada pewangi sintetik



Antara kelebihan lain ialah, dapat mengurangkan parut jerawat, memudarkan parut, mencerahkan pigmentasi, untuk yang kering, mengurangkan kesan kulit terbakar dan stretch mark.
Banyakkan kelebihan Antioxidant Serum yang memang menjadi kegilaan para pengguna. Mana tidaknya, segala kelebihan yang kita ingini, semuanya terdapat didalam sebotol Antioxidant Serum yang bersaiz 10ml ini.

Nama pun antioksida, sudah semestinya hampa dapat mengagak apakah fungsi Antioxidant Serum ini. Selain itu, Antioxidant Serum ini jugak dapat menyuburkan kulit serta dapat membantu mencerahkan kulit.

MZ sudah mencuba Antioxidant Serum daripada Sanny & Joleen ni. Dan memang terbukti ianya cepat meresap ke dalam kulit. MZ memamng suka produk yang mempunyai formula cepat meresap @ menyerap ke dalam kulit. Yelah ! MZ kan sejenis cepat berpeluh, jadinya kalau air garam peluh + produk yang MZ akan gunakan, makanya ia akan lambat meresap. Kadang tu, siap MZ lap balik produk tersebut yang keluar bersama peluh. Haish ! Rugikan.. sebab tu MZ suka produk yang cepat meresap ni.



Selain itu, Antioxidant Serum jugak tidak mempunyai bau, yakinlah MZ yang Antioxidant Serum dari Sanny & Joleen ni tidak menggunakan pewangi sintetik. Tau-taulah kalau sesuatu produk tu menggunakan pewwangi sintetik, dah sah-sah ia mempunyai bahan kimia kan. Bahan kimia sangat tidak baik untuk kulit kita. Jadi, tanpa bau wangian tersebut, MZ yakin dengan Antioxidant Serum.

MZ jugak perasan, setelah beberapa kali penggunaan, parut di tulang rahang pipi MZ makin menipis. Iyaaa ! Parut makin pudar… Wehoooo ! Dah lama sangat MZ mencuba pelbagai produk untuk mengurangkan parut tersebut, dan alhamdulillah dengan Antioxidant Serum, parut tersebut berjaya dinipiskan.

Apa yang MZ boleh katakan, MZ memang yakin dengan Antioxidant Serum dari Sanny & Joleen ni dan akan meneruskan penggunaan Antioxidant Serum ini.

Kalau hampa berkenan untuk mencuba Antioxidant Serum dari Sanny & Joleen ini, hampa boleh dapatkan serum ini di www.sannyjoleen.com/ atau terus ke Instagram @sannyjoleen.

Semoga kulit hampa dapat apa yang hampa inginkan….. wehuuuu ~~~




You Might Also Like

10 comments

  1. Replies
    1. Kan Nieyl.. rasa macam dah tanak tukar serum yang lain...

      Delete
  2. akk pun baru guna serum ni...nak tunggu result dia..mmg best pakai kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai beberapa hari dah nampak parut pudar.. tu pun yang paling teruja tuuu

      Delete
  3. Best serum ni. Kita dah cuba dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke ??? Famous jugak serum ni.. ramai dah mencubanya... ingatkan MZ antara orang yang terawal mencubanya... :)

      Delete
  4. kalo tak melekit kita memang suka. sapu2 terus menyerap masuk =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi.. betoi... betoi.. Sanny & Joleen ni memang mudah menyerap ke dalam kulit

      Delete

Terima kasih atas jejak anda. Sila datang lagi dengan buah tangan ye. ^_^

MiamorZafirah


Sponsored